Podľa tlačovej správy Finančnej správy SR sa doručovanie dokumentov zo strany Finančnej správy SR do elektronických stránok zatiaľ nebude realizovať. Plnohodnotný servis budú môcť podnikatelia využívať práve v podobe portálu Finančnej správy SR. Portál je funkčný už od roku 2014 a prijal viac ako 17 miliónov dokumentov, navyše od januára tohto roku bola spustená elektronická komunikácia v oblasti spotrebných daní, vďaka čomu bolo odoslaných viac ako 5 700 dokumentov.
Finančná správa bude fungovať týmto spôsobom aj naďalej. V zmysle ustanovenia § 60 ods. 2 zákona o e-Governmente nie je Finančná správa povinná od augusta 2016 posielať dokumenty do schránok, ktoré boli vytvorené pre podnikateľské subjekty na stránke www.slovensko.sk.
Portál Finančnej správy SR má navyše pripravenú pre podnikateľov podporu v podobe call centra, kde sú informácie podávané takmer denne a v prípade podávania daňových priznaní aj v predĺžených hodinách.